No public access
undergraduate thesis
ADWORDS CAMPAIGNS AND SOCIAL NETWORK CAMPAIGNS

Iva Pleša (2016)
Sveučilište u Rijeci
Odjel za informatiku
Metadata
TitleADWORDS KAMPANJE I KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
AuthorIva Pleša
Mentor(s)Marija Brkić Bakarić (thesis advisor)
Abstract
Zadatak završnog rada je dati uvod u Internet oglašavanje, definirati osnovne pojmove vezane uz Internet oglašavanje i istaknuti njegove prednosti i nedostatke te se kroz ilustrativne primjere bazirati na Google AdWords platformu i kampanje na duštvenim mrežama (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ... ) U uvodnom dijelu završnog rada daje se objašnjenje i opisuju se pojmovi vezani za Internet oglašavanje, kao što su Internet tražilice i digitalni marketing. Nakon uvodnog dijela slijedi opis Google AdWords platforme, kako funkcionira te kako se pokreće AdWords kampanja. Pokretanje AdWords kampanje je uvod u kampanje na društvenim mrežama, gdje se osim opisa samih kampanja navode i jedni od uspješnijih primjera kampanja na različitim društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter i YouTube.
Parallel title (English)ADWORDS CAMPAIGNS AND SOCIAL NETWORK CAMPAIGNS
Committee MembersMarija Brkić Bakarić (committee chairperson)
Maja Matetić (committee member)
Martina Holenko Dlab (committee member)
GranterSveučilište u Rijeci
Lower level organizational unitsOdjel za informatiku
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeInformatics
Academic title abbreviationuniv. bacc. inf.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-28
Parallel keywords (Croatian)CPC (Cost Per Click) CPM (Cost Per Thousand) digitalni marketing dnevni proračun društvena mreža Google AdWords Internet marketing ROI (Return on investment) SEM (Search Engine Marketing) SMM (Social Media Marketing)
Resource typetext
Access conditionNo public access
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:880133
CommitterLea Lazzarich