University of Rijeka Faculty of Informatics and Digital Technologies
Cite this document
Marjanović, A. (2022). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Master's thesis, University of Rijeka, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Master's thesis, University of Rijeka, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, A. (2022). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice', Master's thesis, University of Rijeka, accessed 31 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović A. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka; 2022 [cited 2024 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
A. Marjanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice", Master's thesis, University of Rijeka, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337