Sveučilište u Rijeci Fakultet informatike i digitalnih tehnologija
Citirajte ovaj rad
Brusić, M. (2024). Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341
Brusić, Mia. "Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341
Brusić, Mia. "Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341
Brusić, M. (2024). 'Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, citirano: 07.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341
Brusić M. Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2024 [pristupljeno 07.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341
M. Brusić, "Primjena metoda umjetne inteligencije u razvoju računalnih igara", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:607341