Rad nije dostupan
diplomski rad
JAVA APLIKACIJA ZA UČENJE GRAMATIKE

Marijan Bistre (2016)
Sveučilište u Rijeci
Odjel za informatiku
Podaci o radu
NaslovJAVA APLIKACIJA ZA UČENJE GRAMATIKE
AutorMarijan Bistre
Voditelj/MentorMarina Ivašić-Kos (mentor)
Sažetak rada
Sve bržim razvojem tehnologije raste i potreba za korištenjem računala, a u novije vrijeme i mobilnih uređaja ne samo u privatne svrhe već i u drugim sferama ljudskoga djelovanja. U radu ćemo se usmjeriti na uporabu računala i mobilnih uređaja u obrazovanju. Sve više škola koristi tablete u nastavi i prilagođavaju poučavanje nastavnoga sadržaja ovome nastavnom pomagalu. No, nerijetko prilagodba izvedbe nastavnoga sadržaja nije dovoljna kako bi učenicima ono bilo zanimljivo, već je potrebno osmišljavati nastavni proces kao dinamičnu interakciju sudionika, odnosno učitelja i učenika. Jedan od načina kako nastavni sadržaj približiti potrebama učenika, a opet zadovoljiti ono što se nastavnim programom treba obraditi su edukativne igre. Osim što su zabavne i poučne, moraju korisnika naučiti novoj vještini ili znanju. One mogu biti dostupne putem interneta i korištene na svim uređajima koji imaju pristup internetu ili mogu biti rađene za određene operacijske sustave kao što su Android i iOS pa se koriste samo na mobilnim uređajima s odgovarajućim operacijskim sustavom. U radu smo utvrdili kakve edukativne igre moraju biti, u kojim područjima se najčešće koriste i kojim tehnologijama su rađene. Također, osvrnuli smo se na objektno orijentirane programske jezike, a naglasak smo stavili na programski jezik Javu. Na primjeru edukativne igre kojom korisnik uči pravilno rabiti palatale /č/ i /ć/ te skupove /ije/ i je/, a koju smo izradili u svrhu ovoga rada, prikazali smo što je sve potrebno za izradu edukativne igre te na koji se način ona može izraditi. Uz opis tehnologija koje smo koristili za izradu, kao i općenito uređaja Android, izradu edukativne igre smo prikazali s ključnim dijelovima koda i prikazom Android Studija, programa koji služi za izradu aplikacija za uređaje Android te uputama i načinom na koji se igra ova igra. Igru smo napravili i za računala te opisali njenu izradu u programu Eclipse koristeći ključne dijelove koda i opis korisničkog sučelja.
Ključne riječiAndroid Android Studio edukacija edukativne igre informatika Java klasa layout objektno orijentirano programiranje
Povjerenstvo za obranuAna Meštrović (predsjednik povjerenstva)
Marina Ivašić-Kos (član povjerenstva)
Martina Holenko Dlab (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za informatiku
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Informacijske i komunikacijske znanosti
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaInformatika
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra informatike
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. inf.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-18
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:480168
PohranioLea Lazzarich