Sveučilište u Rijeci Fakultet informatike i digitalnih tehnologija
Citirajte ovaj rad
Kinkela, D. (2021). Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317
Kinkela, Dominik. "Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317
Kinkela, Dominik. "Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317
Kinkela, D. (2021). 'Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317
Kinkela D. Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317
D. Kinkela, "Primjena algoritma potpomognutog učenja u razvoju računalnih igara", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:089317