prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje

Blažević, Tamara
Sveučilište u Rijeci
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija

Citirajte ovaj rad

Blažević, T. (2021). Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

Blažević, Tamara. "Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

Blažević, Tamara. "Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

Blažević, T. (2021). 'Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, citirano: 11.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

Blažević T. Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 11.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

T. Blažević, "Upravljanje odnosima s kupcima kroz primjer izrade CRM kampanje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:808055

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.