Nataša Hoić-Božić (Autor) ResearcherID: N-3983-2013 Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku
Period izrade
Datum početka: 2017 Datum završetka: 2019
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti
Sažetak (hrvatski)
Ovaj dokument predstavlja praktičan vodič učiteljima i nastavnicima u procesu osmišljavanja inovativnih pristupa učenju i poučavanju za razvoj algoritamskog razmišljanja u predmetima razredne nastave na zabavan i atraktivan način putem obrazovnih strategija učenja pomoću igara.
Nastao je tijekom Erasmus+ projekta GLAT (2017-1-HR01-KA201-035362)
U prvom dijelu vodiča su dostupne lekcije o temama vezanim za algoritamsko razmišljanje i osnovne koncepte programiranja kao i strategijama učenja i poučavanja koje se mogu koristiti za razvoj algoritamskog razmišljanja i učenja programiranja. Lekcije uključuju poveznice do primjera aktivnosti i scenarija učenja i poučavanja za različite nastavne predmete koji su izrađeni tijekom projekta GLAT i koji su uključeni u drugi dio vodiča kao prilozi..