Paginacija
-
-
"Vrtić Connect" - Aplikacija za povezivanje roditelja i vrtića
-
Marko Roža U ovom diplomskom radu opisan je tijek razvoja web aplikacije za povezivanje roditelja i vrtića „Vrtić connect“. Aplikacija je razvijena u Django razvojnom okviru uz upotrebu HTMX biblioteke i AWS usluga te je postavljena na Heroku platformu. U sklopu rada objašnjene su i sve korištene tehnologije.
-
-
3D MODEL OBJEKTA KULTURNE BAŠTINE
-
Toni Košuljandić Tema završnog rada je izrada 3D modela objekta kulturne baštine u programu Autodesk Maya. U ovom završnom radu je izrađen 3D model riječke lansirne rampe torpeda, objašnjena je svrha pojedinih mehanizama i sažeto prikazane tehnike izrade. Prilikom izrade ovog završnog rada korištena je nekomercijalna, edukacijska verzija Autodesk Maye, programa za izradu i obradu računalne grafike.
-
-
3D MODELIRANJE U BLENDER PROGRAMU
-
Domagoj Vlaho Za završni rad odabrana je tema modeliranja u računalnom 3D programu Blender.
Navedeni softverski proizvod primarno namijenjen za 3D modeliranje. Tema ovog završnog rada je prikaz korištenja Blender softvera za izradu 3D modela funkcionalnog za animaciju, tj. njegovo animiranje.
Rad prikazuje izradu animacije 3D modela kroz opise faza izrade. Prije opisa izrade animacije 3D modela, opisan je program i njegovo sučelje, dok se na kraju nalazi zaključak rada.
-
-
3D PRINTERI I NJIHOVA PRIMJENA
-
Marko Žagar U svojim početcima 3D printeri nisu imali veliku industrijsku primjenu, ali u zadnje vrijeme to se vrlo brzo mijenja kako 3D printeri postaju sve bolji i brži u izradi kompleksnih tvorevina.
Kako se aditivne tehnologije poboljšavaju, sve više i više proizvođača odbacuje konvencionalne metode izrade proizvoda te se okreće ka jeftinijoj i bržoj proizvodnji pomoću 3D printera.
Tema ovog završnog rada su 3D printeri te njihova primjena u raznim granama industrije. Nakon uvodnog...
-
-
3D animacija tjelovježbe
-
Klaudia Paladin Tema rada je izrada 3D animacije tjelovježbe u programu Blender. Samim time istraženi su i definirani pojmovi modeliranja i animacije. Uz to, opisane su i najčešće vrste i tehnike 3D modeliranja i animacije.
Većina rada posvećena je praktičnoj izradi modela i animacije. Prvo se stvara imaginarni lik djevojke modeliranjem te korištenjem alata dostupnih u Blenderu. Svaki korak je opisan i popraćen slikama zaslona.
Na pripremljeni model primjenjuje se armatura kako bi se mogla izvesti...
-
-
3D modeliranje
-
Alesia Ivaninić Tema završnog rada je izrada odabranog modela u 3D programu Maya.
Ovaj rad upoznaje vas s trodimenzionalnim modeliranjem te Autodeskovim 3D programom
Maya i njegovim sučeljem. Također, detaljnije objašnjava postupak kreiranja i animiranja 3D
modela abakusa.
3D modeliranje je stvaranje računalno generiranog objekta u trodimenzinionalnom prostoru
manipulacijom poligona, rubova i vrhova.
Maya je vodeći program za stvaranje vizualnih efekata, računalnu grafiku i animaciju likova u
...
-
-
3D modeliranje tvrdih površina
-
Ivan Škara Ovaj se završni rad fokusira na modeliranje tvrdih površina, pružajući teorijski i praktični pregled procesa izrade optimiziranih 3D modela. Teorijski dio obuhvaća osnovne koncepte 3D modeliranja, raspakiravanje, izradu tekstura i prikaz modela u renderiranju dok praktični dio demonstrira primjenu ovih tehnika kroz tri konkretna primjera.
-
-
3D modeliranje virtualnog lika
-
Ladislav Štefanić U ovom radu je opisan proces 3D modeliranja s naglaskom na izradu 3D modela humanoidnog
virtualnog lika. Opisano je se kako funkcionira 3D modeliranje, gdje se koristi i koja je njegova
uloga u različitim područjima korištenja. Navedene su sličnosti i razlike 3D modeliranja u
filmskoj industriji u usporedbi sa industrijom koja koristi 3D modeliranje za izradu video igara.
Također, navedeni su postupci optimizacije 3D modela i opisan je program korišten u izradi
vlastitog 3D modela...
-
-
ADOBE CHARACTER ANIMATOR
-
Hrvoje Vrhovski U radu se opisuje programski paket Adobe Character Animator. Navode se i opisuju njegove osnovne značajke. Također je prikazan tijek izrade interaktivnog lika za animaciju unutar Adobe Character Animator-a.
Adobe Character Animator je alat namijenjen za obradu i snimanje uživo slojevitih 2D likova izrađenih u Adobe Illustrator-u ili Adobe Photoshop-u.
-
-
ADOBE PHOTOSHOP LIGHTROOM
-
Matej Paluh U radu se opisuje programski paket Adobe Photoshop Lightoom. Navode se njegove osnovne značajke, usporedba sa programskim paketom Adobe Photoshop te se analiziraju njegove prednosti i mane. Također je prikazan tijek obrade digitalne fotografije unutar Adobe Photoshop Lightroom-a.
Adobe Photoshop Lightroom je alat namijenjen za obradu i katalogiziranje velikog broja fotografija koji je nastao kao nadogradnja jednog od najpoznatijih alata za obradu digitalnih fotografija - Adobe Photoshop-a.
-
-
ADWORDS KAMPANJE I KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
-
Iva Pleša Zadatak završnog rada je dati uvod u Internet oglašavanje, definirati osnovne pojmove vezane uz Internet oglašavanje i istaknuti njegove prednosti i nedostatke te se kroz ilustrativne primjere bazirati na Google AdWords platformu i kampanje na duštvenim mrežama (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ... )
U uvodnom dijelu završnog rada daje se objašnjenje i opisuju se pojmovi vezani za Internet oglašavanje, kao što su Internet tražilice i digitalni marketing.
Nakon uvodnog dijela...
Paginacija